woensdag 30 maart 2011

Even laten zien hoor...

Vanmiddag stuurde ik een bestelling naar, hopelijk, weer een tevreden klant. Zo schattig: 2 identieke jurkjes (oké, op de strik en de maat na dan..) voor 2 zusjes die een bruiloft gaan bezoeken.
Sommige mensen houden er niet van om zusjes hetzelfde te kleden maar ik vind het helemaal geweldig. Misschien ook wel nostalgie, m'n moeder maakte voor 2 oudere zussen en mij ook vaak dezelfde outfit, wel vaak dan ieder in een andere kleur. Ik zie het nog zo voor me...


Verder kreeg ik vandaag een foto van een klant die vorig jaar bij me had besteld, met Zippora, haar dochter die haar 'Blomkes' jurkje showt op haar verjaardag. Staat je leuk, Zippora!
Ze is trouwens een echte beroemdheid: Zippora stond vorig jaar model in de "Knippie" en binnenkort is ze te zien in de "Groter Groeien" rubriek 'lekker bezig'. Wat een eer om een beroemdheid te mogen kleden!








8 opmerkingen:

  1. Leuke jurkjes, het blijft een leuk model.
    De stoffen ben ik ook zo weg van,
    de Dapper stofjes heb ik ook nog op de stapel liggen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een leuke jurkjes. Ik ga binnenkort ook weer eens met mijn wikkeljurkjespatroon aan de slag, je steekt me aan.
    Mijn meiden kleed ik ook geregeld hetzelfde hoor! zij vinden het leuk en ik ook.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen de zusjes stralen met deze mooie jurkjes!!Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke jurkjes!! Af en toe 2 zusjes in het zelfde kledingstuk vind ik wel leuk, doe ik soms voor Sanne en Femke ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw leuk zeg!! geweldig dat ze hetzelfde gekleed gaan !! en geweldige kleuren die jurkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Had het met onze tweeling ook leuk gevonden hoor... alleen werden het een meisje en een jongen en dat wil ik hem niet aandoen natuurlijk!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezige bruidsmeisjes zijn het geworden. Ik vind de stofjes zo leuk bij elkaar. Perfect!

    De je beroemdheid heeft ook een prachtig jurkje aan. Grappig het zijn heel eenvoudige modelletjes, maar de stofjes, die doen het hem, hè!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden! Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen