zaterdag 24 maart 2012

Canvasontwerp Niels

Een hele poos geleden won ik met een fotowedstrijd bij canvasdeal.nl een gratis canvas met het insturen van een foto van Niels. Het leek me leuk om daarvoor een ontwerp te maken voor op zijn slaapkamer. Steeds stelde ik het uit tot ik erachter kwam dat ik de code voor het bestellen bijna had laten verlopen. Snel foto's maken dus en uiteindelijk bracht ik toch flink wat uurtjes achter de computer door want het moest aan nogal wat eisen voldoen.

Niels is op het moment gek van Volkswagens, tractors, vliegtuigen. Dit wilde ik allemaal verwerken in het ontwerp + manlief wilde persé een tractor van het merk john deere erin (mannen zijn soms ook net kleine jongens...) Voordat je precies de juiste afbeeldingen hebt gevonden ben je alweer wat uurtjes verder. Dit is het eindresultaat met natuurlijk zijn onafscheidelijke pet! Niels is ook nogal van de details dus nog een klein grapje op de achtergrond.


Ik houd het nog als verrassing voor hem, ben benieuwd hoe hij zal reageren als hij het canvas ziet.

Oh ja de uitslag van de giveaway zou ik vandaag bekend maken maar ik moet straks een late dienst werken dus maak ik de uitslag morgenochtend bekend!

Dit was de winnende foto

8 opmerkingen:

  1. Wauw ..wat is hij mooi geworden zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig bij elkaar gefantaseerd hoor. Petje af! Oh nee dat petje hoort erbij ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...dat is onwijs leuk geworden. Een echte blikvanger voor op zijn kamertje!
    Groetjes ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig en mooi je canvas creatie!
    Enne goed merk hoor John Deere:) niets mis mee! G

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, daar zou Niels vast met veel plezier naar kijken.
    Knap hoe je dat allemaal doet.

    Fijn weekend.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke blog heb je, ben via via hier terecht gekomen en ga je tegelijk volgen...
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat doe jij dat toch geweldig met die fotoos! Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen