zondag 9 september 2012

Hip en Handgemaaktmarkt Zwolle 2012

Vandaag nog even nagenieten van een erg gezellige en zonnige dag op de Hip en Handgemaaktmarkt. Wat een leuk sfeertje! Klanten van de webwinkel gezien evenals blogvolgers, ook wel leuk om mensen eens in de levende lijve te ontmoeten!
 
Met mijn lieftallige assistente alles klaar zetten!
 
Ik had er ook drie tweedehands jassen van Emma en Sarah hangen, die waren binnen een paar uur verkocht! Dat is toch wel een extra beloning van het werk dat ik er in heb zitten. Nu eens kijken of ik tijd vrij kan maken voor een nieuwe winterjas voor Emma. Gelukkig kan Sarah komend winter in de jas van Emma (..en heeft ze daar geen problemen mee;-)
 


 

13 opmerkingen:

  1. Erg leuke markt en leuk om je ff in het echie gezien te hebben! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er heel gezellig uit. Fijn dat het je goed is gegaan op de markt. Ik ben ook zo benieuwd naar de kraam van Lot voor de actie 'Maak het voor Maud'.
    Geniet nog maar lekker na! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg gezellig uit en je had prachtig weer.
    Super mooie kraam.......!!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kraam,ik zou 'm zo leeg kopen! Het was alleen iets te ver weg.Succes met je winterjas!! Wel een compliment dat de 'tweedehands'jassen zo weg waren! Die vind je nergens.Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elske,

    Jammer dat ik niet wist dat er gisteren een markt in Zwolle was. Ik had graag je kraam bewonderd. Is deze markt er vaker?

    Hartelijke groet, Bertha B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kraam heb je. Ziet er schitterend uit, lijkt me heel gezellig om op zo'n markt te staan... en zeker met dit prachtige zonnige weer!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kraam. Fijn dat het zo goed is gegaan.

    Groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, je kraam ziet er ook wel erg gezellig uit zeg! Leuk hoor!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige fleurige kraam! Echt a la Blomkes hoor! Heerlijk dat het goed verlopen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige kraam jammer dat ik niet langs kon komen en wat zagen jij en je hulpje er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er gezellig uit!
    daar is heel wat tijd in komen zitten,om dat kraampje helemaal vol te krijgen!

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen